czynny w piątek, 10.00-18.00

Katalog produktów

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Opinie o sklepie

Zobacz opinie

Subiekt GT, nexo, nexo PRO - porównanie funkcjonalności

Porównanie licencjonowania programów Subiekt do rozliczania jednego podmiotu:

Subiekt GT Subiekt nexo Subiekt nexo PRO
Liczba obsługiwanych podmiotów 1 1 1
Liczba stanowisk 3 *) 1 *) 1 *)
Możliwość pracy poza siedzibą firmy ograniczona *) dozwolona dozwolona
Możliwość rozbudowy nie *) nie tak


*) Możliwa zmiana parametrów licencji po zakupie dodatkowo płatnych rozszerzeń.

Porównanie różnic funkcjonalnych programów Subiekt (wg danych producenta):


GT

nexo
nexo PRO
Nowoczesny, elastyczny i funkcjonalny interfejs programu - + +
Klienci
Podział na firmy, osoby, przedstawicieli itd. +/- + +
Przekształcanie typów kontrahentów (np. osobę w przedstawiciela handlowego) - + +
Definiowanie struktury organizacyjnej klientów (centrala + oddziały) - + +
Seryjny tryb dopisywania klientów - + +
Wielu opiekunów klienta oraz obsługa zastępstw nieobecnych opiekunów - + +
Zastępstwa opiekunów z aktywowaniem i dezaktywowaniem - + +
Zdefiniowane szablony klientów - + +
Przypisywanie wzorców wydruku dokumentów per klient - + +
Ewidencjonowanie wielu adresów i danych kontaktowych +/- + +
Zaawansowane pola własne klientów * - +
Pobieranie i weryfikowanie danych klienta z portali: GUS, CEIDG, VIES, Portalu Podatkowego +/- + +
Indywidualne scenariusze windykowania klienta - + +
Definiowanie parametrów dostaw od klienta - + +
Importowanie i eksportowanie danych klientów (w nexo tylko format EPP) + +/- +/-
Asortyment
Definiowanie modeli asortymentu z generowaniem wariantów asortymentu (np. buty w różnych rozmiarach, kolorach) na podstawie definicji modelu +/- + +
Hierarchiczne jednostki miary z definiowaniem rozmiarów, wagi, objętości, kodu kreskowego i PLU per każda jednostka miary +/- + +
Definiowanie i wykorzystanie minimalnego, maksymalnego i optymalnego stanu magazynowego asortymentu +/- + +
Zamienniki asortymentu - - +
Wielu dostawców i odbiorców asortymentu z przypisaniem deklarowanych cen - - +
Działy sprzedaży - + +
Definiowanie wielu cenników podstawowych z definiowaniem progów cenowych +/- + +
Rozbudowane cenniki dodatkowe - - +
Definiowanie usług wymagających zużycia materiałów do ich wykonania - - +
Galeria zdjęć asortymentu +/- + +
Obsługa kosztów recyklingu - + +
Definiowanie automatycznej numeracji partii przyjmowanego asortymentu - - +
Definiowanie działań (np. zadań), które zostaną wygenerowane wraz z użyciem asortymentu na wybranych typach dokumentów (wymagana licencja Gestora) - + +
Funkcje wspólne dla dokumentów
Konfigurowanie widoczności poszczególnych pól w dokumentach - + +
Graficzna mapa powiązań między dokumentami - + +
Kosztorysowanie usług w oparciu o użyte materiały - - +
Definiowanie sposobu i miejsca dostawy +/- + +
Ewidencjonowanie i wliczanie kosztów dodatkowych (np. transport, ochrona) - - +
Wyliczanie podatku VAT jako sumy z pozycji dokumentu lub według obrotu w stawce - + +
Stosowanie precyzji ceny asortymentu do 6 miejsc po przecinku - - +
Dopisywanie działań do dokumentów i pozycji dokumentów (wymagana licencja Gestora) +/- + +
Kopiowanie i wklejanie pozycji asortymentowych między dokumentami +/- + +
Statusy dokumentów reprezentujące przebieg procesów w firmie +/- + +
Możliwość opisywania księgowego dokumentów wysyłanych do księgowości - + +
Konfigurowalne podsumowanie specyfikacji towarowej (m.in. masa, objętość, kwota netto, brutto, wartości zrealizowane, niezrealizowane, obrót opakowaniami itd). +/- + +
Wstawianie pozycji asortymentowych z możliwością podglądu danych (np. zdjęcia asortymentu) - + +
Definiowalne kolorowanie pozycji (np. sprzedawanych poniżej kosztów, minimalnej marży, gratisów, całkowicie zrealizowanych itd.) +/- + +
Wprowadzenie historii danych asortymentu - + +
Ręczne sterowanie kolejnością pozycji na dokumentach - + +
Kumulowanie jednakowych pozycji wstawianych do dokumentu +/- + +
Zamówienia od klientów i do dostawców
Dedykowane dokumenty: zamówienie od klienta, faktura pro forma, zamówienie do dostawcy +/- + +
Definiowanie minimalnej wpłaty niezbędnej do realizacji zamówienia od klienta - - +
Rezerwacje asortymentu zamówionego przez klienta +/- +/- +
Obsługa kompletacji zamówień, czyli zapewnienia stanów magazynowych odpowiednich do zrealizowania zamówień - - +
Montaż kompletów na podstawie zamówionego asortymentu - + +
Określanie zamawiającego, nabywcy, odbiorcy i płatnika na zamówieniach - + +
Częściowa, wielostopniowa realizacja zamówień od klientów +/- + +
Generowanie zamówień do dostawców na podstawie asortymentu zamówionego przez klientów z opcjonalnym zamawianiem składników kompletów +/- + +
Kontrola kolejności realizacji zamówień od klientów - - +
Dedykowany widok asortymentu zamówionego przez klientów ze zbiorczą realizacją - - +
Dedykowany widok asortymentu na wyczerpaniu z inteligentnym generowaniem zamówień do dostawców - - +
Dokumenty handlowe
Sprzedaż z wielu magazynów na dokumencie - + +
Wiele algorytmów sprzedaży (FIFO, LIFO, HIFO itd.) +/- +/- +
Faktury zaliczkowe z obsługą stopniowego wydawania asortymentu oraz przypisywaniem zaliczek do pozycji +/- + +
Sprzedaż ze wskazanych dostaw * - +
Organizowanie promocji +/- + +
Faktury RR z obsługą Funduszy Promocji +/- + +
Dokumenty magazynowe
Zlecenia montażu kompletów ze stosowaniem receptur - + +
Przenoszenie kosztów składników na komplet (korekta kosztów składników, które zostały użyte w procesie kompletacji) - + +
Korekty dokumentów magazynowych * + +
Rozbicie przyjęcia na partie z opisem poszczególnych partii i opcjonalnym pilnowaniem unikalności kodów dostaw +/- - +
Rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych - - +
Przesunięcia międzymagazynowe z wyróżnieniem dostaw w drodze +/- + +
Wyróżnienie niezafakturowanych dostaw z przypomnieniem o konieczności zafakturowania - - +
Zbiorcze fakturowanie dokumentów magazynowych z konsolidacją jednakowych pozycji +/- - +
Dokumenty finansowe i rozrachunki
Płatności ratalne - - +
Rozliczenia wielowalutowe (w nexo PRO możliwe jest np. zewidencjonowanie faktury w euro płatnej częściowo złotówkami, a częściowo dolarami; w nexo i GT - tylko złotówki z obcą walutą) +/- +/- +
Sesje rozliczeniowe (narzędzie do lepszego zarządzania rozliczeniami) - - +
Dyspozycje bankowe (w GT możliwość jedynie wydrukowania operacji bankowej jako polecenia przelewu lub wysłania do homebankingu) +/- + +
Sesje kasowe (narzędzie do weryfikacji pracy kasjera) - - +
Operacje bezgotówkowe rejestrowane w kasie - + +
Kompensaty wielowalutowe - - +
Windykacja należności +/- + +
Wczytywanie wyciągów bankowych z plików CSV - + +
Urządzenia zewnętrzne
Pobieranie pojedynczych paragonów z kasy fiskalnej - + +
Import raportów dobowych z urządzeń fiskalnych - + +
Obsługa czytników kodów kreskowych (W Subiekcie nexo brak obsługi czytników RS) + +/- +/-
Obsługa kolektorów danych z wczytywaniem danych do dokumentów - + +
Zapis nieznanych w Subiekcie towarów do kartoteki asortymentowej na podstawie odbioru sprzedaży - + +
Obsługa braku stanów magazynowych asortymentu sprzedanego w kasie fiskalnej +/- + +
Raporty
Przetwarzanie wyników raportów w obiekty systemowe (np. wystawianie dokumentów na podstawie wyników raportu) - + +
Uprawnienia do poszczególnych raportów - + +
Raporty własne użytkowników + - +
Raport ułatwiający kontrolowanie obrotu kaucjonowanymi opakowaniami zwrotnymi - + +
Ogólne
Biblioteka załączników (dokumentów) * +/- +
Wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS - + +
Flagi własne * +/- +
Pola własne * +/- +
Własne wzorce wydruków +/- +/- +
Sfera * - +
Uprawnienia użytkowników organizowane w role - - +
Wiele widoków w modułach, definiowanie własnych widoków - +/- +
Łatwe wyszukiwanie poleceń i danych zapisanych w programie - + +
Szybkie dodawanie dowolnych dokumentów za pomocą dwuliterowych symboli (mnemoników) - + +
Praca kilku programów w jednym oknie aplikacji (multiprogram) - + +
Naklejki + + +
Brudnopis + - -
Dostosowanie interfejsu do indywidualnych wymagań użytkownika (profile interfejsu) - + +
Obsługa jednostek samorządu terytorialnego +/- + +
Jednolity Plik Kontrolny z obsługą faktur detalicznych i pomniejszeń sprzedaży detalicznej +/- + +
Podgląd danych archiwalnych ze starszych programów - + +
Wystawianie deklaracji Intrastat + - -
Obsługa podatku akcyzowego + - -


"-" - funkcja nie jest realizowana przez program;
"+" - funkcja jest realizowana przez program;
"+/-" - funkcja jest realizowana, ale tylko częściowo;
"*" - funkcja jest realizowana w dodatkach dla InsERT GT (np. PLUS dla InsERT GT, Sfera dla Subiekta GT).

Uwaga!
Uwaga!

Powyższa tabela zakłada, że dany program posiada aktywny e-Abonament - usługę, która oprócz stałej aktualizacji programu do najnowszej wersji, umożliwia także korzystanie z niektórych funkcji. e-Abonament dodawany jest gratis na 3 miesiące do nowych licencji, później tę usługę można przedłużyć odpłatnie na kolejnych 12 miesięcy. Jeżeli użytkownik nie wykupi e-Abonamentu, część powyżej wskazanych funkcji przestanie działać.

Zestawienie funkcji dostępnych tylko dla posiadaczy aktywnego e-Abonamentu znaleźć można na stronach producenta: dla programów GT oraz dla programów nexo / nexo PRO.


Zobacz naszą ofertę programów InsERT Subiekt:








Subiekt GT Subiekt nexo Subiekt nexo PRO
Więcej banków
Oprogramowanie Shoper.pl, modyfikacje Jamnik.net.pl