czynny dziś, od godz. 10.00

Katalog produktów

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Opinie o sklepie

Zobacz opinie

Subiekt nexo PRO

Konfigurator licencji
w dni robocze
dzisiaj (29-mar)
1 082,00 zł
1 2 3 4 5 (Ilość ocen: 1)
IN/SP

InsERT Subiekt nexo PRO - rozszerzona i wzbogacona o dodatkowe rozwiązania wersja systemu do obsługi sprzedaży (m.in. wystawiania faktur) i magazynów.

Tylko legalne oprogramowanie
Wersja najnowsza

Przeczytaj, to ważne!

  • Jak długo dostępne są aktualizacje i pomoc techniczna?
    Po aktywacji i zarejestrowaniu programu nastąpi automatyczna aktywacja dwóch usług na 3 miesiące:
    • e-Abonament - aktualizacje programu oraz funkcje premium (patrz punkt poniżej),
    • teleKonsultant - telefoniczna pomoc techniczna.
    Po tym okresie obie usługi (lub jedną z nich) można przedłużyć na kolejne 12 miesięcy.

  • Niektóre funkcje programu dostępne są tylko wraz z aktywnym e-Abonamentem!
    Część kluczowych funkcji programu Subiekt nexo PRO dostępna jest tylko z aktywnym e-Abonamentem. E-abonament to usługa dostarczana przez InsERT bezpłatnie przez pierwsze 3 miesiące od aktywacji i rejestracji programu (później tę usługę można cyklicznie przedłużać odpłatnie na kolejne 12 miesięcy).
    Uwaga! W praktyce program sprzedażowy bez aktywnego e-Abonamentu jest mało użyteczny, dlatego kupując licencję Subiekt nexo PRO, należy brać pod uwagę kolejne dodatkowe koszty użytkowania licencji.
    Zobacz też: Funkcje programów z linii InsERT nexo PRO dostępne tylko przy aktywnym e-Abonamencie »

  • Liczba stanowisk
    Licencja podstawowa do programu Subiekt nexo PRO jest dostępna w wersji na 1 lub 3 stanowiska. Istnieje możliwość zakupu rozszerzenia na kolejne stanowiska (1, 3 lub więcej) bez konieczności kupowania oddzielnej licencji. Rozszerzenie na następne stanowiska można zakupić od razu z licencją podstawową lub w dowolnym innym momencie.
    Uwaga! Po przekroczeniu 3 stanowisk każde dodatkowe stanowisko zwiększa cenę rocznego e-Abonamentu!

  • Oddziały firmy / praca zdalna
    Program może być używany do przetwarzania danych przedsiębiorstwa licencjobiorcy również w innych miejscach prowadzenia działalności (niż wskazano podczas rejestracji) pod warunkiem posiadania odpowiedniej, zarejestrowanej liczby stanowisk.
    Zgodnie z warunkami licencji, program może być także używany do przetwarzania danych przedsiębiorstwa w dowolnym innym miejscu (np. w domu) na tylu równolegle aktywnych stanowiskach, na ile licencjobiorca posiada uprawnienia licencyjne.

  • Subiekt nexo
    Subiekt nexo PRO zawiera wiele ponadstandardowych rozwiązań, dzięki którym możliwe jest dopasowanie programu do specyficznych potrzeb firmy. Jeżeli nie potrzebujesz takich rozwiązań, zastanów się nad zakupem tańszej wersji programu -Subiekt nexo.
    Zobacz też: Porównanie funkcjonalności programów Subiekt »

  • Obsługa większej ilości firm
    Licencja programu Subiekt nexo PRO umożliwia obsługę tylko jednego podmiotu. W przypadku chęci obsługi większej ilości podmiotów należy zakupić odrębne licencje dla każdego podmiotu.

  • Wersje demonstracyjne oprogramowania InsERT
    Przed zakupem masz prawo skorzystać z 45-dniowej wersji demonstracyjnej oprogramowania InsERT. Przez ten czas zapoznasz się z funkcjonalnością programu i ugruntujesz swoją decyzję o zakupie. Co ważne, wersja demonstracyjna programu umożliwia rozpoczęcie normalnej pracy, zaś późniejszy zakup licencji skutkuje przejściem na wersję licencjonowaną oprogramowania bez utraty wcześniej wprowadzonych danych.
    Dostęp do wersji demonstracyjnej możesz uzyskać w naszym Sklepie, kontaktując się z nami.

Masz wątpliwości? Pytania?

W przeciwieństwie do tradycyjnych sklepów komputerowych posiadamy fachową wiedzę na temat licencjonowania oprogramowania i z przyjemnością odpowiemy na każde pytanie.

Napisz do nas lub zadzwoń w godzinach naszej pracy
(najbliższa dostępność infolinii: dziś, od godz. 10.00)

Licencja elektroniczna czy pudełkowa?

My polecamy wersję elektroniczną - oszczędzasz czas (szybka realizacja), pieniądze (brak kosztów wysyłki) i środowisko (wykorzystanie papieru ograniczone do minimum).

Licencja elektroniczna

Licencja pudełkowa
Domyślnie produkt zostanie dodany do koszyka w wersji elektronicznej. Po wpłacie przysyłamy wówczas e-mailem klucz programu oraz link do miejsca, z którego ów program można pobrać i zainstalować.

Wersja pudełkowa tego produktu zawiera kartę aktywacyjną oraz płytę CD/DVD z instalatorem produktu, całość wysyłamy kurierem lub do Paczkomatu.

Dokument zakupu wysyłamy elektronicznie (w pliku PDF).

Zobacz: koszty dostawy, metody płatności, płatności elektroniczne

InsERT Subiekt nexo PRO

Subiekt nexo PRO to program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach. Jest to rozszerzona wersja Subiekta nexo - oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, które spełnią nawet bardzo nietypowe wymagania.

Subiekt nexo PRO pozwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Umożliwia zaawansowane nadawanie cen towarom poprzez cenniki główne i dodatkowe. Wyróżnia się rozbudowaną obsługą zamówień - dla wersji PRO stworzono m.in. widoki robocze (Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia, Asortyment na wyczerpaniu, Asortyment na zleceniach), które ułatwiają logistykę zamówień zarówno w przypadku klientów, jak i dostawców.

Subiekt nexo PRO charakteryzuje się też większą otwartością i elastycznością. Pozwala np. dodawać pola własne do różnych elementów programu, a także własne raporty i wzorce wydruku. Dzięki Sferze dla Subiekta możliwe jest tworzenie indywidualnych rozwiązań dostosowujących system do specyficznych potrzeb firmy.

Najważniejsze możliwości Subiekta nexo PRO:

  • pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
  • pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ, korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury, faktura pro forma, faktura sprzedaży z wielu magazynów;
  • rozbudowany system zamówień - każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu;
  • kartoteka asortymentu - towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;
  • kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM;
  • prowadzenie elastycznej polityki cenowej - możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
  • obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;
  • kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane);
  • współpraca z terminalami płatniczymi różnych operatorów (Elavon, eService, FirstData, PayTel, Polskie ePłatności);
  • rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki);
  • prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty;
  • rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);
  • automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych;
  • możliwość przypisania wielu adresów odbioru dla jednego kontrahenta i numerów telefonów do adresów dostaw;
  • dostosowanie do obsługi w mechanizmie podzielonej płatności (split-payment);
  • biblioteka dokumentów;
  • moduł e-Sprawozdawczość JPK_VAT - umożliwia on eksport do biura rachunkowego danych z rejestru VAT sprzedaży w formacie JPK_VAT (JPK_V7) wraz z prawidłowymi oznaczeniami GTU;
  • moduł e-Kontrole podatkowe, z poziomu którego można generować pliki kontrolne na potrzeby US, między innymi JPK_VAT, JPK_FA, JPK_MAG czy JPK_WB;
  • pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo PRO i Rewizor nexo PRO;
  • integracja serwisu kontrahentów z bazą adresową GUS/REGON/CEIDG;
  • sprawdzanie statusu aktywności podatnika w serwisach VAT (Portalu Podatkowym Ministerstwa Finansów) i VIES;
  • możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
  • obsługa RODO (cele i zgody na przetwarzanie danych; obowiązki informacyjne; ochrona danych; prawo do zapomnienia).

Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:

  • Sfera dla Subiekta nexo - możliwość tworzenia własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK);
  • zaawansowane pola własne do obiektów systemu;
  • definiowanie własnych raportów i wydruków;
  • brak ograniczeń dla plików biblioteki załączników i flag własnych;
  • role użytkowników ułatwiające odpowiednie nadawanie uprawnień;
  • profilowanie dostępu użytkowników do magazynów i oddziałów;
  • definiowanie widoków dla użytkowników;
  • możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróżnionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu zarówno zestaw jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy);
  • obsługa zamienników - prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić za pomocą specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego samego zbioru;
  • kosztorysowanie i sprzedaż usług z wykazem materiałów niezbędnych do ich realizacji;
  • precyzja ceny do 6 miejsc po przecinku;
  • możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo);
  • obsługa oddziałów firmy (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego);
  • sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na partie, rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych;
  • parametr pokazywania lub ukrywania partii asortymentu z przekroczonym terminem ważności;
  • automatyczne numerowanie partii (generowanie automatycznych kodów dostaw) podczas wprowadzania do magazynu;
  • możliwość ukrycia asortymentu na wybranych magazynach przy sprzedaży, wydaniach magazynowych i zamówieniach;
  • wydawanie asortymentu wg HIFO (najdroższe dostawy rozchodowane w pierwszej kolejności);
  • korekta kosztu dostaw;
  • możliwość zbiorczej realizacji wielu zamówień jednym dokumentem;
  • widok roboczy "Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia";
  • widok roboczy "Asortyment na wyczerpaniu" oraz "Asortyment na zleceniach" do wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do dostawców;
  • minimalna wymagana kwota do zrealizowania zamówienia od klienta;
  • kontrola kolejności realizacji zamówień ze względu na datę wystawienia zamówień;
  • kompletowanie zamówień czyli rezerwowanie dostaw niezbędnych do zrealizowania zamówienia;
  • rozszerzone możliwości płatności odroczonych - rozbicie na raty;
  • możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich);
  • rozliczenia wielowalutowe (np. EUR - USD);
  • kompensaty wielowalutowe;
  • sesje kasowe - narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie);
  • sesje rozliczeniowe - narzędzie do lepszego zarządzania rozliczeniami;
  • raport "Dostawy przeterminowane" prezentujący asortyment po dacie ważności.

Uwaga! Niektóre funkcje programu dostępne są tylko wraz z aktywnym e-Abonamentem! E-abonament to usługa dostarczana przez InsERT gwarantująca aktualizacje programu, a także dostęp do części funkcjonalności programu. Sprzedawana licencja zawiera usługę e-Abonament przez pierwsze 3 miesiące od aktywacji programu (później tę usługę można przedłużać na kolejnych 12 miesięcy).
Zobacz też: Funkcje programów z linii InsERT nexo/nexo PRO dostępne tylko przy aktywnym e-Abonamencie »

Porównanie programów Subiekt

W tabeli na oddzielnej stronie przedstawiliśmy porównanie funkcjonalności różnych wersji programu Subiekt - Subiekt GT, Subiekt nexo oraz Subiekt nexo PRO.

Zobacz porównanie licencji Subiekt GT, nexo i nexo PRO »

Wymagania systemowe

  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • komputer z procesorem Core2Duo (lub nowszym);
    • 4 GB pamięci operacyjnej RAM.
  • Zalecane wymagania sprzętowe:
    • komputer z procesorem czterordzeniowym;
    • 8 GB pamięci operacyjnej RAM;
    • dysk SSD.
  • Pozostałe wymagania:
    • system operacyjny Windows 10 w wersji Anniversary Update (1607) lub nowszy, Windows 11, Windows Server 2016, Windows Server 2019, Windows Server 2022;
    • system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2014, 2016, 2017, 2019, 2022.
  • Uwagi:
    • bezpłatna wersja Microsoft SQL Server, pozwalająca obsłużyć do 10 GB danych, dostarczana jest wraz z systemem;
    • przy większej liczbie użytkowników korzystających równocześnie z programu producent zaleca konfigurację z wydzielonym komputerem na serwer baz danych oraz pełną płatną wersją Microsoft SQL Server.


Do aktywacji produktu, pobierania uaktualnień i uzyskiwania dostępu do niektórych funkcji potrzebne jest połączenie internetowe.

Przed rozpoczęciem instalacji programu wymagane jest zaakceptowanie Warunków licencji dla produktów InsERT nexo.

Produkty powiązane

Subiekt nexo

InsERT Subiekt nexo - nowoczesny, intuicyjny system do obsługi sprzedaży (m.in. wystawiania faktur) i magazynów.

Dodatkowo GRATIS na 3 miesiące: aktualizacje programu, funkcje premium oraz pomoc techniczna.

Wersja językowa: polska
Systemy operacyjne: Windows, Windows Server
Wersja: elektroniczna lub pudełkowa
Czas licencji: wieczysta
Liczba podmiotów: 1
Liczba stanowisk: 1, 3 lub więcej

Subiekt nexo PRO - rozszerzenie na następne stanowiska

Subiekt nexo PRO - rozszerzenie na kolejne stanowiska - umożliwia zwiększenie liczby stanowisk obsługiwanych przez licencję Subiekt nexo PRO przeznaczoną dla jednego podmiotu.

Produkt przeznaczony dla posiadaczy licencji Subiekt nexo PRO.

Wersja językowa: polska
Systemy operacyjne:
Windows, Windows Server
Wersja:
elektroniczna
Czas licencji: wieczysta
Liczba podmiotów: 1
Liczba stanowisk: 1 lub 3

Odstąpienie od umowy

Konsument lub osoba fizyczna, o której mowa w art. 385[5] Kodeksu cywilnego, w przypadku zawierania umowy na odległość może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania towaru.
Uwaga! Prawo odstąpienia od takiej umowy nie przysługuje, jeżeli w ramach tej umowy zakupiono:
- licencję elektroniczną,
- licencję pudełkową, jeżeli zapieczętowane opakowanie zostało otwarte po jego dostarczeniu.

Więcej informacji »

Reklamacje

Sklep obowiązany jest dostarczyć klientowi towar bez wad.
Sklep ponosi wobec Klienta będącego konsumentem odpowiedzialność z tytułu rękojmi, jeśli otrzymany towar jest niezgodny z umową.

Sklep nie jest producentem ani licencjodawcą sprzedawanych towarów. Warunki odpowiedzialności licencjodawców z tytułu wad oprogramowania określa treść umów licencyjnych, których stroną jest licencjodawca.

Więcej informacji »

Więcej banków
Oprogramowanie Shoper.pl / Wydawnictwo HUGO0.448