Pomoc techniczna
Uwaga! W przypadku pytań dotyczących realizowanych zamówień, a także faktur i bieżącej oferty prosimy o kontakt bezpośrednio z naszym Sklepem - wyświetl nasze dane kontaktowe lub przejdź do formularza kontaktowego.
Pytania dotyczące instalacji, obsługi oraz kwestii technicznych zakupionego oprogramowania można kierować bezpośrednio do licencjodawcy (producenta oprogramowania). Poniżej dane kontaktowe do polskojęzycznej pomocy technicznej poszczególnych firm.
Zachęcamy do przeglądania stron internetowych pomocy technicznej przygotowanych przez producentów oprogramowania. Strony te często zawierają bogato ilustrowane materiały pomagające rozwiązać problem lub też poszerzyć wiedzę na temat użytkowania posiadanego programu.
Producent | Kontakt |
Bitdefender | tel.: 58 667 49 49 wewn. 119 (dni robocze od 8 do 16) e-mail: pomoc@bitdefender.pl strona internetowa pomocy technicznej » |
ESET | tel.: 32 259 11 00 (dni robocze od 8 do 18) e-mail: pomoc@eset.pl strona internetowa pomocy technicznej » |
G Data | tel.: 94 372 96 50 (dni robocze od 8 do 17) e-mail: support@gdata.pl strona internetowa pomocy technicznej » |
InsERT | tel.: 71 787 61 23 (dni robocze od 8.30 do 16.30) formularz kontaktowy » strona internetowa pomocy technicznej » |
Kaspersky | tel.: 570 255 800 e-mail: pomoc@kaspersky.com.pl strona internetowa pomocy technicznej » |
Microsoft | tel.: 22 594 19 99 (dni robocze od 8 do 20) czat internetowy » strona internetowa pomocy technicznej » |
Norton | tel.: 22 203 03 14 (pon.-czw. od 9 do 17, piąt. od 9.30 do 17) czat internetowy » strona internetowa pomocy technicznej » |
Koszyk
0