czynny w czwartek, 10.00-18.00

Termin wysyłki i dostawy

Termin wysyłki

Czas wysyłki wszystkich oferowanych przez nas produktów wynosi od 1 do 3, 5 lub 10 dni roboczych. Niektóre licencje elektroniczne są wysyłane nawet natychmiast po otrzymaniu e-przelewu (płatności online) od Klienta. Informacja o terminie wysyłki danego produktu zawsze znajduje się na stronie Sklepu, gdzie oferowany jest ów produkt. 

Jeżeli w koszyku Klient posiada kilka produktów o różnych terminach wysyłki, to maksymalny termin wysyłki całego zamówienia jest równy najdłuższemu terminowi wysyłki jednego z zamawianych produktów.

Początek biegu terminu wysyłki do Klienta zamówionych produktów zależny jest od wybranego sposobu płatności za zamówienie:

  1. w przypadku płatności przelewem lub e-przelewem - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sklepu,
  2. w przypadku płatności za pobraniem - od dnia, w którym Klient potwierdzi złożone zamówienie poprzez kliknięcie w specjalny odnośnik w wiadomości e-mail wysyłanej zaraz po złożeniu zamówienia.

Początek biegu terminu wysyłki do Klienta zamówionych produktów może przesunąć się o czas, który upłynął do momentu otrzymania od Klienta przez Sklep poprawnych danych potrzebnych do realizacji zamówienia. Dane te zawsze są wskazane przez Sklep na stronie sprzedawanego produktu.

Zachęcamy do kontaktu z obsługą Sklepu przed zakupem - udzielimy wówczas informacji o dokładnym terminie wysyłki zamówienia.

Termin dostawy i odbioru

Termin dostawy produktów liczony jest od momentu ich wysyłki i uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy produktów.

W przypadku dostawy firmą kurierską w momencie wysyłki Sklep podaje Klientowi nazwę firmy kurierskiej oraz numer przesyłki, co pozwoli na śledzenie drogi przesyłki poprzez internetowy system monitoringu paczek. W większości przypadków paczka powinna zostać dostarczona do Klienta następnego dnia roboczego po wysyłce. Jeżeli kurier nie zastanie na miejscu osoby upoważnionej do odbioru paczki, podejmie jeszcze jedną próbę doręczenia paczki, najczęściej następnego dnia roboczego. Jeżeli znów się nie uda doręczyć przesyłki, będzie ona dostępna przez kilka dni do odbioru w terminalu przewoźnika lub w punkcie odbioru, o czym Klient zostanie poinformowany. 

W przypadku dostawy pocztą elektroniczną (e-mailem) Klient w momencie wysyłki produktu otrzyma na podaną w zamówieniu skrzynkę e-mail wiadomość z dostępem do zamówionego produktu. W tym wypadku termin wysyłki jest tożsamy z terminem dostawy zamówienia. 

Dostępność produktów

Sklep dokłada wszelkich starań, aby towar przedstawiony w ofercie był dostępny od ręki. Jednak ze względu na zróżnicowanie towarów (okres licencji, liczba użytkowników, wersja językowa itp.) nie możemy zagwarantować, że towar znajduje się w magazynie Sklepu. Dlatego też podane przez Sklep terminy wysyłki umożliwiają nam wywiązanie się z transakcji, w przypadku gdy zamówiony towar Sklep będzie musiał zamówić u dystrybutora.


Treść niniejszej informacji przygotowano bazując na zapisach Regulaminu Sklepu Antywirus.net.pl.

Płatności online: Więcej banków
Oprogramowanie Shoper.pl, modyfikacje Jamnik.net.pl