czynny dziś, od godz. 10.00

Katalog produktów

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Opinie o sklepie

Zobacz opinie

Termin wysyłki i dostawy

Termin wysyłki

Czas wysyłki wszystkich oferowanych przez nas produktów wynosi od 1 do 3, 5 lub 10 dni roboczych. Niektóre licencje elektroniczne są wysyłane nawet natychmiast po otrzymaniu płatności online od Klienta. Informacja o terminie wysyłki danego produktu zawsze znajduje się na stronie Sklepu, gdzie oferowany jest ów produkt.

Jeżeli w koszyku Klient posiada kilka produktów o różnych terminach wysyłki, to maksymalny termin wysyłki całego zamówienia jest równy najdłuższemu terminowi wysyłki jednego z zamawianych produktów.

Początek biegu terminu wysyłki do Klienta zamówionych produktów zależny jest od wybranego sposobu płatności za zamówienie:

  1. w przypadku przelewu tradycyjnego lub płatności online - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sklepu,
  2. w przypadku płatności za pobraniem - od dnia, w którym Klient potwierdzi złożone zamówienie poprzez kliknięcie w specjalny odnośnik w wiadomości e-mail wysyłanej zaraz po złożeniu zamówienia.

Początek biegu terminu wysyłki do Klienta zamówionych produktów może przesunąć się o czas, który upłynął do momentu otrzymania od Klienta przez Sklep poprawnych danych potrzebnych do realizacji zamówienia. Dane te zawsze są wskazane przez Sklep na stronie sprzedawanego produktu.

Zachęcamy do kontaktu z obsługą Sklepu przed zakupem - udzielimy wówczas informacji o dokładnym terminie wysyłki zamówienia.

Termin dostawy i odbioru

Termin dostawy produktów liczony jest od momentu ich wysyłki i uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy produktów.

W przypadku dostawy do Paczkomatu InPost w momencie wysyłki Sklep podaje Klientowi numer przesyłki, co pozwoli na śledzenie drogi przesyłki poprzez internetowy system monitoringu paczek. Przesyłka w większości przypadków umieszczana jest w Paczkomacie odbiorczym w ciągu dwóch dni roboczych po wysyłce, o czym Klient zostanie powiadomiony wiadomością SMS wysyłaną pod numer telefonu komórkowego podany w zamówieniu. Paczkę można odebrać z Paczkomatu w ciągu dwóch dni roboczych od jej umieszczenia w urządzeniu. Jeżeli Klient nie odbierze w tym czasie przesyłki z Paczkomatu, będzie ona przez kilka dni dostępna do odbioru w oddziale InPost, o czym Klient zostanie poinformowany. Uwaga! Oddział InPost może być oddalony nawet o kilkadziesiąt kilometrów!

W przypadku dostawy firmą kurierską w momencie wysyłki Sklep podaje Klientowi nazwę firmy kurierskiej oraz numer przesyłki, co pozwoli na śledzenie drogi przesyłki poprzez internetowy system monitoringu paczek. W większości przypadków paczka powinna zostać dostarczona do Klienta następnego dnia roboczego po wysyłce. Jeżeli kurier nie zastanie na miejscu osoby upoważnionej do odbioru paczki, podejmie jeszcze jedną próbę doręczenia paczki, najczęściej następnego dnia roboczego. Jeżeli znów się nie uda doręczyć przesyłki, będzie ona dostępna przez kilka dni do odbioru w terminalu przewoźnika lub w punkcie odbioru, o czym Klient zostanie poinformowany. Uwaga! Miejsce odbioru może być oddalone nawet o kilkadziesiąt kilometrów!

W przypadku dostawy pocztą elektroniczną (e-mailem) Klient w momencie wysyłki produktu otrzyma na podaną w zamówieniu skrzynkę e-mail wiadomość z dostępem do zamówionego produktu. W tym wypadku termin wysyłki jest tożsamy z terminem dostawy zamówienia.

Dostępność produktów

Sklep dokłada wszelkich starań, aby towar przedstawiony w ofercie był dostępny od ręki. Jednak ze względu na zróżnicowanie towarów (okres licencji, liczba użytkowników, wersja językowa itp.) nie możemy zagwarantować, że towar znajduje się w magazynie Sklepu. Dlatego też podane przez Sklep terminy wysyłki umożliwiają nam wywiązanie się z transakcji, w przypadku gdy zamówiony towar Sklep będzie musiał zamówić u dystrybutora.


Treść niniejszej informacji przygotowano bazując na zapisach Regulaminu Sklepu Antywirus.net.pl.

Więcej banków
Oprogramowanie Shoper.pl / Wydawnictwo HUGO0.355