Subiekt nexo
InsERT Subiekt nexo - nowoczesny, intuicyjny system do obsługi sprzedaży (m.in. wystawiania faktur) i magazynów.
Przeczytaj, to ważne!
- Jak długo dostępne są aktualizacje i pomoc techniczna?
Po aktywacji i zarejestrowaniu programu nastąpi automatyczna aktywacja dwóch usług na 3 miesiące:- e-Abonament - aktualizacje programu oraz funkcje premium (patrz punkt poniżej),
- teleKonsultant - telefoniczna pomoc techniczna.
- Niektóre funkcje programu dostępne są tylko wraz z aktywnym e-Abonamentem!
Część kluczowych funkcji programu Subiekt nexo dostępna jest tylko z aktywnym e-Abonamentem. E-abonament to usługa dostarczana przez InsERT bezpłatnie przez pierwsze 3 miesiące od aktywacji i rejestracji programu (później tę usługę można cyklicznie przedłużać odpłatnie na kolejne 12 miesięcy).
Uwaga! W praktyce program sprzedażowy bez aktywnego e-Abonamentu jest mało użyteczny, dlatego kupując licencję Subiekt nexo, należy brać pod uwagę kolejne dodatkowe koszty użytkowania licencji.
Zobacz też: Funkcje programów z linii InsERT nexo dostępne tylko przy aktywnym e-Abonamencie » - Liczba stanowisk
Licencja podstawowa do programu Subiekt nexo jest dostępna w wersji na 1 lub 3 stanowiska. Istnieje możliwość zakupu rozszerzenia na kolejne stanowiska (1, 3 lub więcej) bez konieczności kupowania oddzielnej licencji. Rozszerzenie na następne stanowiska można zakupić od razu z licencją podstawową lub w dowolnym innym momencie.
Uwaga! Po przekroczeniu 3 stanowisk każde dodatkowe stanowisko zwiększa cenę rocznego e-Abonamentu! - Oddziały firmy / praca zdalna
Program może być używany do przetwarzania danych przedsiębiorstwa licencjobiorcy również w innych miejscach prowadzenia działalności (niż wskazano podczas rejestracji) pod warunkiem posiadania odpowiedniej, zarejestrowanej liczby stanowisk.
Zgodnie z warunkami licencji, program może być także używany do przetwarzania danych przedsiębiorstwa w dowolnym innym miejscu (np. w domu) na tylu równolegle aktywnych stanowiskach, na ile licencjobiorca posiada uprawnienia licencyjne. - Subiekt nexo PRO
Firmom, które potrzebują dodatkowej funkcjonalności, polecamy system Subiekt nexo PRO. Jest to rozszerzona wersja Subiekta nexo zawierająca wiele ponadstandardowych rozwiązań, dzięki którym możliwe jest dopasowanie programu do specyficznych potrzeb firmy.
Zobacz też: Porównanie funkcjonalności programów Subiekt » - Obsługa większej ilości firm
Licencja programu Subiekt nexo umożliwia obsługę tylko jednego podmiotu. W przypadku chęci obsługi większej ilości podmiotów należy zakupić odrębne licencje dla każdego podmiotu. - Wersje demonstracyjne oprogramowania InsERT
Przed zakupem masz prawo skorzystać z 45-dniowej wersji demonstracyjnej oprogramowania InsERT. Przez ten czas zapoznasz się z funkcjonalnością programu i ugruntujesz swoją decyzję o zakupie. Co ważne, wersja demonstracyjna programu umożliwia rozpoczęcie normalnej pracy, zaś późniejszy zakup licencji skutkuje przejściem na wersję licencjonowaną oprogramowania bez utraty wcześniej wprowadzonych danych.
Dostęp do wersji demonstracyjnej możesz uzyskać w naszym Sklepie, kontaktując się z nami.
Napisz do nas lub zadzwoń w godzinach naszej pracy - najbliższa dostępność infolinii: dziś, od godz. 12.00.
Licencja elektroniczna
Niniejsza konfiguracja produktu jest w wersji elektronicznej. Kupując licencję elektroniczną oszczędzasz czas (szybka realizacja), pieniądze (brak dodatkowych kosztów) i środowisko (brak transportu oraz wykorzystanie papieru ograniczone do minimum).
Fakturę VAT wysyłamy elektronicznie (w pliku PDF).
Zobacz też: metody płatności, płatności elektroniczne
InsERT Subiekt nexo
Subiekt nexo to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach - sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę.
Subiekt nexo zapewnia obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych (szczególną zaletą jest zaawansowany system zamówień) i sprawne zarządzanie gospodarką magazynową. Posiada rozbudowaną część finansową, dzięki której możliwe jest m.in. wykonywanie operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe umożliwiają ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów walut. Kartotekowa część systemu pozwala prowadzić zaawansowaną ewidencję asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników.
Subiekt to od lat najczęściej wybierana przez polskich przedsiębiorców marka systemu sprzedaży. Subiekt nexo jest kolejną wersją tego popularnego programu. Został zaprojektowany ze szczególną dbałością o wygodę użytkownika, dzięki czemu prowadzenie biznesu staje się prostsze.
Subiekt nexo jest częścią InsERT nexo - zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również: Rachmistrz nexo (księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego), Rewizor nexo (system finansowo-księgowy), Gratyfikant nexo (system kadrowo-płacowy) oraz Gestor nexo (CRM).
Najważniejsze możliwości Subiekta nexo:
- pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
- pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ, korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury, faktura pro forma, faktura sprzedaży z wielu magazynów;
- rozbudowany system zamówień - każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu;
- kartoteka asortymentu - towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;
- kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM;
- prowadzenie elastycznej polityki cenowej - możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
- obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;
- kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane);
- współpraca z terminalami płatniczymi różnych operatorów (Elavon, eService, FirstData, PayTel, Polskie ePłatności);
- rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki);
- prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty;
- rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);
- automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych;
- możliwość przypisania wielu adresów odbioru dla jednego kontrahenta i numerów telefonów do adresów dostaw;
- dostosowanie do obsługi w mechanizmie podzielonej płatności (split-payment);
- biblioteka dokumentów;
- moduł e-Sprawozdawczość JPK_VAT - umożliwia on eksport do biura rachunkowego danych z rejestru VAT sprzedaży w formacie JPK_VAT (JPK_V7) wraz z prawidłowymi oznaczeniami GTU;
- moduł e-Kontrole podatkowe, z poziomu którego można generować pliki kontrolne na potrzeby US, między innymi JPK_VAT, JPK_FA, JPK_MAG czy JPK_WB;
- pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo;
- integracja serwisu kontrahentów z bazą adresową GUS/REGON/CEIDG;
- sprawdzanie statusu aktywności podatnika w serwisach VAT (Portalu Podatkowym Ministerstwa Finansów) i VIES;
- możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
- obsługa RODO (cele i zgody na przetwarzanie danych; obowiązki informacyjne; ochrona danych; prawo do zapomnienia).
Uwaga! Niektóre funkcje programu dostępne są tylko wraz z aktywnym e-Abonamentem! E-abonament to usługa dostarczana przez InsERT gwarantująca aktualizacje programu, a także dostęp do części funkcjonalności programu. Sprzedawana licencja zawiera usługę e-Abonament przez pierwsze 3 miesiące od aktywacji programu (później tę usługę można przedłużać na kolejnych 12 miesięcy).
Zobacz też: Funkcje programów z linii InsERT nexo/nexo PRO dostępne tylko przy aktywnym e-Abonamencie »
Porównanie programów Subiekt
W tabeli na oddzielnej stronie przedstawiliśmy porównanie funkcjonalności różnych wersji programu Subiekt - Subiekt GT, Subiekt nexo oraz Subiekt nexo PRO.
Zobacz porównanie licencji Subiekt GT, nexo i nexo PRO »
Wymagania systemowe
- Minimalne wymagania sprzętowe:
- komputer z procesorem Core2Duo (lub nowszym);
- 4 GB pamięci operacyjnej RAM.
- Zalecane wymagania sprzętowe:
- komputer z procesorem czterordzeniowym;
- 8 GB pamięci operacyjnej RAM;
- dysk SSD.
- Pozostałe wymagania:
- system operacyjny Windows 10 w wersji Anniversary Update (1607) lub nowszy, Windows 11, Windows Server 2016, Windows Server 2019, Windows Server 2022;
- system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2014, 2016, 2017, 2019, 2022.
- Uwagi:
- bezpłatna wersja Microsoft SQL Server, pozwalająca obsłużyć do 10 GB danych, dostarczana jest wraz z systemem;
- przy większej liczbie użytkowników korzystających równocześnie z programu producent zaleca konfigurację z wydzielonym komputerem na serwer baz danych oraz pełną płatną wersją Microsoft SQL Server.
Do aktywacji produktu, pobierania uaktualnień i uzyskiwania dostępu do niektórych funkcji potrzebne jest połączenie internetowe.
Przed rozpoczęciem instalacji programu wymagane jest zaakceptowanie Warunków licencji dla produktów InsERT nexo.
Popularne konfiguracje produktu
- Subiekt nexo
ESD / 1 stanowisko544,00 zł - Subiekt nexo
ESD / 3 stanowiska898,00 zł - Subiekt nexo
ESD / 4 stanowiska1 443,00 zł - Subiekt nexo
ESD / 6 stanowisk1 893,00 zł - Subiekt nexo
ESD / 9 stanowisk2 888,00 zł - Subiekt nexo
ESD / 12 stanowisk3 883,00 zł - Subiekt nexo
ESD / 15 stanowisk4 878,00 zł - Subiekt nexo
ESD / większa liczba stanowisk489,00 zł - Subiekt nexo
BOX / większa liczba stanowisk489,00 zł
Odstąpienie od umowy
Konsument lub osoba fizyczna, o której mowa w art. 385[5] Kodeksu cywilnego, w przypadku zawierania umowy na odległość może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania towaru.
Uwaga! Prawo odstąpienia od takiej umowy nie przysługuje, jeżeli w ramach tej umowy zakupiono:
- licencję elektroniczną,
- licencję pudełkową, jeżeli zapieczętowane opakowanie zostało otwarte po jego dostarczeniu.
Reklamacje
Sklep obowiązany jest dostarczyć klientowi towar bez wad.
Sklep ponosi wobec Klienta będącego konsumentem odpowiedzialność z tytułu rękojmi, jeśli otrzymany towar jest niezgodny z umową.
Sklep nie jest producentem ani licencjodawcą sprzedawanych towarów. Warunki odpowiedzialności licencjodawców z tytułu wad oprogramowania określa treść umów licencyjnych, których stroną jest licencjodawca.