czynny dziś, od godz. 10.00

Katalog produktów

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Opinie o sklepie

Zobacz opinie

Gestor nexo

Konfigurator licencji
w dni robocze
dzisiaj (29-mar)
358,00 zł
1 2 3 4 5 (Ilość ocen: 0)
IN/GE

InsERT Gestor nexo - nowoczesny system zarządzania relacjami z klientami, organizujący pracę firmy.

Tylko legalne oprogramowanie
Wersja najnowsza

Przeczytaj, to ważne!

  • Jak długo dostępne są aktualizacje i pomoc techniczna?
    Po aktywacji i zarejestrowaniu programu nastąpi automatyczna aktywacja dwóch usług na 3 miesiące:
    • e-Abonament - aktualizacje programu oraz funkcje premium (patrz punkt poniżej),
    • teleKonsultant - telefoniczna pomoc techniczna.
    Po tym okresie obie usługi (lub jedną z nich) można przedłużyć na kolejne 12 miesięcy.

  • Niektóre funkcje programu dostępne są tylko wraz z aktywnym e-Abonamentem!
    Część kluczowych funkcji programu Gestor nexo dostępna jest tylko z aktywnym e-Abonamentem. E-abonament to usługa dostarczana przez InsERT bezpłatnie przez pierwsze 3 miesiące od aktywacji i rejestracji programu (później tę usługę można cyklicznie przedłużać odpłatnie na kolejne 12 miesięcy).
    Uwaga! W praktyce program CRM bez aktywnego e-Abonamentu jest mniej użyteczny, dlatego kupując licencję Gestor nexo, należy brać pod uwagę kolejne dodatkowe koszty użytkowania licencji.
    Zobacz też: Funkcje programów z linii InsERT nexo dostępne tylko przy aktywnym e-Abonamencie »

  • Liczba stanowisk
    Licencja podstawowa do programu Gestor nexo jest dostępna w wersji na 1 lub 3 stanowiska. Istnieje możliwość zakupu rozszerzenia na kolejne stanowiska (1, 3 lub więcej) bez konieczności kupowania oddzielnej licencji. Rozszerzenie na następne stanowiska można zakupić od razu z licencją podstawową lub w dowolnym innym momencie.
    Uwaga! Po przekroczeniu 3 stanowisk każde dodatkowe stanowisko zwiększa cenę rocznego e-Abonamentu!

  • Oddziały firmy / praca zdalna
    Program może być używany do przetwarzania danych przedsiębiorstwa licencjobiorcy również w innych miejscach prowadzenia działalności (niż wskazano podczas rejestracji) pod warunkiem posiadania odpowiedniej, zarejestrowanej liczby stanowisk.
    Zgodnie z warunkami licencji, program może być także używany do przetwarzania danych przedsiębiorstwa w dowolnym innym miejscu (np. w domu) na tylu równolegle aktywnych stanowiskach, na ile licencjobiorca posiada uprawnienia licencyjne.

  • Gestor nexo PRO
    Firmom, które potrzebują dodatkowej funkcjonalności, polecamy system Gestor nexo PRO. Jest to rozszerzona wersja Gestora nexo zawierająca wiele ponadstandardowych rozwiązań, dzięki którym możliwe jest dopasowanie programu do specyficznych potrzeb firmy.
    Zobacz też: Porównanie funkcjonalności programów Gestor »

  • Obsługa większej ilości firm
    Licencja programu Gestor nexo umożliwia obsługę tylko jednego podmiotu. W przypadku chęci obsługi większej ilości podmiotów należy zakupić odrębne licencje dla każdego podmiotu.

  • Wersje demonstracyjne oprogramowania InsERT
    Przed zakupem masz prawo skorzystać z 45-dniowej wersji demonstracyjnej oprogramowania InsERT. Przez ten czas zapoznasz się z funkcjonalnością programu i ugruntujesz swoją decyzję o zakupie. Co ważne, wersja demonstracyjna programu umożliwia rozpoczęcie normalnej pracy, zaś późniejszy zakup licencji skutkuje przejściem na wersję licencjonowaną oprogramowania bez utraty wcześniej wprowadzonych danych.
    Dostęp do wersji demonstracyjnej możesz uzyskać w naszym Sklepie, kontaktując się z nami.

Masz wątpliwości? Pytania?

W przeciwieństwie do tradycyjnych sklepów komputerowych posiadamy fachową wiedzę na temat licencjonowania oprogramowania i z przyjemnością odpowiemy na każde pytanie.

Napisz do nas lub zadzwoń w godzinach naszej pracy
(najbliższa dostępność infolinii: dziś, od godz. 10.00)

Licencja elektroniczna czy pudełkowa?

My polecamy wersję elektroniczną - oszczędzasz czas (szybka realizacja), pieniądze (brak kosztów wysyłki) i środowisko (wykorzystanie papieru ograniczone do minimum).

Licencja elektroniczna

Licencja pudełkowa
Domyślnie produkt zostanie dodany do koszyka w wersji elektronicznej. Po wpłacie przysyłamy wówczas e-mailem klucz programu oraz link do miejsca, z którego ów program można pobrać i zainstalować.

Wersja pudełkowa tego produktu zawiera kartę aktywacyjną oraz płytę CD/DVD z instalatorem produktu, całość wysyłamy kurierem lub do Paczkomatu.

Dokument zakupu wysyłamy elektronicznie (w pliku PDF).

Zobacz: koszty dostawy, metody płatności, płatności elektroniczne

InsERT Gestor nexo

Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.

Gestor nexo umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).

Specjalny moduł Zlecenia serwisowe organizuje zarządzanie serwisem, obsługę napraw i reklamacji. Wykorzystuje scenariusze obsługi klienta. Dzięki modułowi można szybko skontrolować ilość potrzebnych części, sprawdzić opłacalność danego zlecenia i mieć pod ręką powiązane z nim dokumenty.

Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo. Ścisła integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.

Najważniejsze możliwości Gestora nexo:

  • przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;
  • ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
  • definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
  • wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
  • przetwarzanie ofert, również zbiorczo w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
  • obsługa wielu walut na ofertach;
  • planowanie i wykorzystywanie promocji;
  • wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników);
  • planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
  • przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
  • planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
  • możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach, procesach ofertowych oraz zleceniach serwisowych;
  • obsługa zleceń serwisowych w oparciu o intuicyjne i w pełni zautomatyzowane szablony obsługi klienta (wystawianie automatycznie działań, wysyłanie powiadomień e-mail, SMS do klienta);
  • ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);
  • wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
  • łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
  • tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;
  • narzędzia usprawniające obsługę e-maili, m.in. sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;
  • możliwość wykorzystania serwisów chmurowych do wysyłania załączników pocztowych;
  • system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
  • biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf);
  • oznaczanie obiektów flagami;
  • możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
  • obsługa RODO (cele i zgody na przetwarzanie danych, obowiązki informacyjne, ochrona danych, prawo do zapomnienia, rejestr czynności przetwarzania).

Uwaga! Niektóre funkcje programu dostępne są tylko wraz z aktywnym e-Abonamentem! E-abonament to usługa dostarczana przez InsERT gwarantująca aktualizacje programu, a także dostęp do części funkcjonalności programu. Sprzedawana licencja zawiera usługę e-Abonament przez pierwsze 3 miesiące od aktywacji programu (później tę usługę można przedłużać na kolejnych 12 miesięcy).
Zobacz też: Funkcje programów z linii InsERT nexo/nexo PRO dostępne tylko przy aktywnym e-Abonamencie »

Porównanie programów Gestor

W tabeli na oddzielnej stronie przedstawiliśmy porównanie funkcjonalności różnych wersji programu Gestor - Gestor GT, Gestor nexo oraz Gestor nexo PRO.

Zobacz porównanie licencji Gestor GT, nexo i nexo PRO »

Wymagania systemowe

  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • komputer z procesorem Core2Duo (lub nowszym);
    • 4 GB pamięci operacyjnej RAM.
  • Zalecane wymagania sprzętowe:
    • komputer z procesorem czterordzeniowym;
    • 8 GB pamięci operacyjnej RAM;
    • dysk SSD.
  • Pozostałe wymagania:
    • system operacyjny Windows 10 w wersji Anniversary Update (1607) lub nowszy, Windows 11, Windows Server 2016, Windows Server 2019, Windows Server 2022;
    • system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2014, 2016, 2017, 2019, 2022.
  • Uwagi:
    • bezpłatna wersja Microsoft SQL Server, pozwalająca obsłużyć do 10 GB danych, dostarczana jest wraz z systemem;
    • przy większej liczbie użytkowników korzystających równocześnie z programu producent zaleca konfigurację z wydzielonym komputerem na serwer baz danych oraz pełną płatną wersją Microsoft SQL Server.


Do aktywacji produktu, pobierania uaktualnień i uzyskiwania dostępu do niektórych funkcji potrzebne jest połączenie internetowe.

Przed rozpoczęciem instalacji programu wymagane jest zaakceptowanie Warunków licencji dla produktów InsERT nexo.

Produkty powiązane

Gestor nexo PRO

InsERT Gestor nexo PRO - rozszerzona wersja systemu zarządzania relacjami z klientami, wzbogacona o wiele dodatkowych rozwiązań.

Dodatkowo GRATIS na 3 miesiące: aktualizacje programu, funkcje premium oraz pomoc techniczna.

Wersja językowa: polska
Systemy operacyjne: Windows, Windows Server
Wersja: elektroniczna lub pudełkowa
Czas licencji: wieczysta
Liczba podmiotów: 1
Liczba stanowisk: 1, 3 lub więcej

Gestor nexo - rozszerzenie na następne stanowiska

Gestor nexo - rozszerzenie na kolejne stanowiska - umożliwia zwiększenie liczby stanowisk obsługiwanych przez licencję Gestor nexo przeznaczoną dla jednego podmiotu.

Produkt przeznaczony dla posiadaczy licencji Gestor nexo.

Wersja językowa: polska
Systemy operacyjne:
Windows, Windows Server
Wersja:
elektroniczna
Czas licencji: wieczysta
Liczba podmiotów: 1
Liczba stanowisk: 1 lub 3

Odstąpienie od umowy

Konsument lub osoba fizyczna, o której mowa w art. 385[5] Kodeksu cywilnego, w przypadku zawierania umowy na odległość może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania towaru.
Uwaga! Prawo odstąpienia od takiej umowy nie przysługuje, jeżeli w ramach tej umowy zakupiono:
- licencję elektroniczną,
- licencję pudełkową, jeżeli zapieczętowane opakowanie zostało otwarte po jego dostarczeniu.

Więcej informacji »

Reklamacje

Sklep obowiązany jest dostarczyć klientowi towar bez wad.
Sklep ponosi wobec Klienta będącego konsumentem odpowiedzialność z tytułu rękojmi, jeśli otrzymany towar jest niezgodny z umową.

Sklep nie jest producentem ani licencjodawcą sprzedawanych towarów. Warunki odpowiedzialności licencjodawców z tytułu wad oprogramowania określa treść umów licencyjnych, których stroną jest licencjodawca.

Więcej informacji »

Więcej banków
Oprogramowanie Shoper.pl / Wydawnictwo HUGO0.883