czynny w piątek, 10.00-18.00

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Opinie o sklepie

Zobacz opinie

Gestor nexo PRO

Konfigurator licencji
w dni robocze
jutro (22-paź)
727,00 zł
1 2 3 4 5 (Ilość ocen: 0)
IN/GEP

InsERT Gestor nexo PRO - rozszerzona wersja systemu zarządzania relacjami z klientami, wzbogacona o wiele dodatkowych rozwiązań.

Tylko legalne oprogramowanie
Wersja najnowsza

Przeczytaj, to ważne!

  • Jak długo dostępne są aktualizacje i pomoc techniczna?
    Po zarejestrowaniu programu użytkownik będzie mógł używać jego najnowszej wersji oraz objęty będzie 90-dniową darmową opieką posprzedażną (w formie e-Abonamentu i teleKonsultanta). Po tym okresie obie usługi (lub jedną z nich) można przedłużyć na kolejnych 12 miesięcy.

  • Liczba stanowisk
    Licencja podstawowa do programu Gestor nexo PRO jest dostępna w wersji na 1 lub 3 stanowiska. Istnieje możliwość zakupu rozszerzenia na kolejne stanowiska (1, 3 lub więcej) bez konieczności kupowania oddzielnej licencji. Rozszerzenie na następne stanowiska można zakupić od razu z licencją podstawową lub w dowolnym innym momencie. Uwaga! Liczba posiadanych dodatkowych stanowisk wpływa na cenę e-Abonamentu.

  • Oddziały firmy / praca zdalna
    Program może być używany do przetwarzania danych przedsiębiorstwa licencjobiorcy również w innych miejscach prowadzenia działalności (niż wskazano podczas rejestracji) pod warunkiem posiadania odpowiedniej, zarejestrowanej liczby stanowisk.
    Zgodnie z warunkami licencji, program może być także używany do przetwarzania danych przedsiębiorstwa w dowolnym innym miejscu (np. w domu) na tylu równolegle aktywnych stanowiskach, na ile licencjobiorca posiada uprawnienia licencyjne.

  • Gestor nexo
    Gestor nexo PRO zawiera wiele ponadstandardowych rozwiązań, dzięki którym możliwe jest dopasowanie programu do specyficznych potrzeb firmy. Jeżeli nie potrzebujesz takich rozwiązań, zastanów się nad zakupem tańszej wersji programu -Gestor nexo.
    Zobacz też: Porównanie funkcjonalności programów Gestor »

  • Obsługa większej ilości firm
    Licencja programu Gestor nexo PRO umożliwia obsługę tylko jednego podmiotu. W przypadku chęci obsługi większej ilości podmiotów należy zakupić odrębne licencje dla każdego podmiotu.

  • Wersje demonstracyjne oprogramowania InsERT
    Przed zakupem masz prawo skorzystać z 45-dniowej wersji demonstracyjnej oprogramowania InsERT. Przez ten czas zapoznasz się z funkcjonalnością programu i ugruntujesz swoją decyzję o zakupie. Co ważne, wersja demonstracyjna programu umożliwia rozpoczęcie normalnej pracy, zaś późniejszy zakup licencji skutkuje przejściem na wersję licencjonowaną oprogramowania bez utraty wcześniej wprowadzonych danych.
    Dostęp do wersji demonstracyjnej możesz uzyskać w naszym Sklepie, kontaktując się z nami.

Masz wątpliwości? Pytania?

W przeciwieństwie do tradycyjnych sklepów komputerowych posiadamy fachową wiedzę na temat licencjonowania oprogramowania i z przyjemnością odpowiemy na każde pytanie.

Napisz do nas lub zadzwoń w godzinach naszej pracy
(najbliższa dostępność infolinii: piątek, 10.00-18.00)

Licencja elektroniczna czy pudełkowa?

My polecamy wersję elektroniczną - oszczędzasz czas (szybka realizacja), pieniądze (brak kosztów wysyłki) i środowisko (wykorzystanie papieru ograniczone do minimum).

Licencja elektroniczna

Licencja pudełkowa
Domyślnie produkt zostanie dodany do koszyka w wersji elektronicznej. Po wpłacie przysyłamy wówczas e-mailem klucz programu oraz link do miejsca, z którego ów program można pobrać i zainstalować.

Wersja pudełkowa tego produktu zawiera kartę aktywacyjną oraz płytę CD/DVD z instalatorem produktu, całość wysyłamy kurierem lub do Paczkomatu.

Dokument zakupu wysyłamy elektronicznie (w pliku PDF).

Zobacz: koszty dostawy, metody płatności, płatności elektroniczne

InsERT Gestor nexo PRO

Gestor nexo PRO to elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.

Gestor nexo PRO umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).

Gestor nexo PRO jest rozszerzoną wersją Gestora nexo - oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, dzięki którym możliwe jest łatwe dostosowanie programu do specyficznych potrzeb firmy (tworzenie rozszerzeń i dodawanie indywidualnych rozwiązań, własne pola, słowniki, flagi, raporty, wzorce wydruku itp.).

Gestor nexo PRO jest ściśle zintegrowany z systemem sprzedaży Subiekt nexo, co umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.

Podstawowe możliwości Gestora nexo PRO:

  • przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;
  • ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
  • definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
  • wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
  • przetwarzanie ofert, również zbiorczo w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
  • obsługa wielu walut na ofertach;
  • planowanie i wykorzystywanie promocji;
  • wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników);
  • planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
  • przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
  • planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
  • możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach, procesach ofertowych oraz zleceniach serwisowych;
  • obsługa zleceń serwisowych w oparciu o intuicyjne i w pełni zautomatyzowane szablony obsługi klienta (wystawianie automatycznie działań, wysyłanie powiadomień e-mail, SMS do klienta);
  • ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);
  • wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
  • łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
  • tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;
  • narzędzia usprawniające obsługę e-maili, m.in. sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;
  • możliwość wykorzystania serwisów chmurowych do wysyłania załączników pocztowych;
  • system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
  • biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf);
  • oznaczanie obiektów flagami;
  • możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
  • obsługa RODO (cele i zgody na przetwarzanie danych, obowiązki informacyjne, ochrona danych, prawo do zapomnienia, rejestr czynności przetwarzania).

Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:

  • Sfera dla Gestora - możliwość tworzenia własnych rozwiązań;
  • oferty wielowariantowe;
  • tzw. punkty rozszerzania - możliwość rozszerzania logiki biznesowej o własne algorytmy (np. własne definicje zestawów dynamicznych klientów, własne akcje automatyczne);
  • zaawansowane pola własne wraz ze słownikami własnymi (klienci, oferty, działania, procesy ofertowe, asortyment);
  • wydruki własne;
  • raporty własne;
  • flagi własne definiowane dla konkretnych obszarów biznesowych (np. dokumentów sprzedaży);
  • dedykowane widoki w modułach;
  • definiowanie własnych ról użytkowników;
  • definiowanie oddziałów;
  • definiowanie wielu dostawców w danych asortymentu;
  • obsługa zamienników asortymentu;
  • biblioteka załączników (powyżej 1000 załączników).

Uwaga! Niektóre funkcje programu dostępne są tylko wraz z aktywnym e-Abonamentem - usługą gwarantującą także aktualizacje zawierające nowe funkcje oraz dostosowywanie programu do zmian prawnych. Sprzedawana licencja zawiera usługę e-Abonament przez pierwsze 3 miesiące od aktywacji programu (później tę usługę można przedłużać u nas na kolejnych 12 miesięcy).
Zobacz też: Funkcje programów z linii InsERT nexo PRO dostępne tylko przy aktywnym e-Abonamencie »

Porównanie programów Gestor

W tabeli na oddzielnej stronie przedstawiliśmy porównanie funkcjonalności różnych wersji programu Gestor - Gestor GT, Gestor nexo oraz Gestor nexo PRO.

Zobacz porównanie licencji Gestor GT, nexo i nexo PRO »

Wymagania systemowe

  • komputer z procesorem Core2Duo (lub nowszym);
  • 4 GB pamięci operacyjnej RAM;
  • system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Server 2019;
  • system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2012, 2014, 2016, 2017 - bezpłatna wersja Microsoft SQL Server, pozwalająca obsłużyć do 10 GB danych, dostarczana jest wraz z systemem.

Odstąpienie od umowy

Konsument lub osoba fizyczna, o której mowa w art. 385[5] Kodeksu cywilnego, w przypadku zawierania umowy na odległość może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania towaru.
Uwaga! Prawo odstąpienia od takiej umowy nie przysługuje, jeżeli w ramach tej umowy zakupiono:
- licencję elektroniczną,
- licencję pudełkową, jeżeli zapieczętowane opakowanie zostało otwarte po jego dostarczeniu.

Więcej informacji »

Reklamacje

Sklep obowiązany jest dostarczyć klientowi towar bez wad.
Sklep ponosi wobec Klienta będącego konsumentem odpowiedzialność z tytułu rękojmi, jeśli otrzymany towar jest niezgodny z umową.

Sklep nie jest producentem ani licencjodawcą sprzedawanych towarów. Warunki odpowiedzialności licencjodawców z tytułu wad oprogramowania określa treść umów licencyjnych, których stroną jest licencjodawca.

Więcej informacji »

Produkty powiązane

Gestor nexo
Gestor nexo
od 326,00 zł
Konfiguruj licencję

InsERT Gestor nexo - nowoczesny system zarządzania relacjami z klientami, organizujący pracę firmy.

Dodatkowo GRATIS na 90 dni: e-abonament na aktualizacje oraz usługa teleKonsultant.

Wersja językowa: polska
Systemy operacyjne: Windows
Wersja: elektroniczna lub pudełkowa
Czas licencji: wieczysta
Liczba podmiotów: 1
Liczba stanowisk: 1, 3 lub więcej

Gestor nexo PRO - rozszerzenie na następne stanowiska
Gestor nexo PRO - rozszerzenie na następne stanowiska
od 650,00 zł
Konfiguruj licencję

Gestor nexo PRO - rozszerzenie na kolejne 1 stanowisko lub 3 stanowiska - umożliwia zwiększenie liczby stanowisk obsługiwanych przez licencję Gestor nexo PRO przeznaczoną dla jednego podmiotu.

Wersja językowa: polska
Systemy operacyjne:
Windows
Wersja:
elektroniczna
Czas licencji: wieczysta
Liczba podmiotów: 1
Liczba stanowisk: 1 lub 3

Więcej banków
Oprogramowanie Shoper.pl, modyfikacje Jamnik.net.pl