Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

e-Archiwizacja dla InsERT GT

Konfigurator  licencji
?
?
dostępny
1-3 dni robocze?
198,00 zł
160,98 zł
1 2 3 4 5 (Ilość ocen: 0)
IN/EA/GT

Usługa e-Archiwizacja dla InsERT GT - bezpieczny i wygodny sposób archiwizowania danych zgromadzonych w programach z linii InsERT GT. Usługa polega na tworzeniu kopii zapasowych online z wykorzystaniem chmury.



Partner handlowy firmy InsERT
Backup danych przez 1 rok

Przeczytaj, to ważne!

  • Przyślij nam potrzebne dane!
    Abyśmy mogli wygenerować zamówioną usługę w InsERT, potrzebujemy od Klienta następujących danych:
    - numer licencji dowolnego programu z linii InsERT GT,
    - numer NIP firmy, na którą zarejestrowany jest program,
    - adres e-mail użytkownika licencji.
    Dane te można wprowadzić w polu "Uwagi" przy składaniu zamówienia lub przesłać do nas e-mailem po złożeniu zamówienia.

  • *) Oferta specjalna lub standardowa
    Jeżeli kupujesz e-Archiwizację nie później, niż 30 dni od wygaśnięcia poprzedniej e-Archiwizacji, możesz wówczas zakupić usługę z oferty specjalnej. Niższa cena to bonifikata dla Klientów, którzy regularnie dbają o archiwizację swoich danych.
    W pozostałych przypadkach należy zakupić e-Archiwizację z oferty standardowej (w tym celu w znajdującym się powyżej Konfiguratorze Licencji zmień wartość pola "Oferta" z "specjalna" na "standardowa").

  • **) Pakiet
    Ilość danych do wyboru z zakresu od 10 do 60 GB (gigabajtów) oznacza dostępną przestrzeń dyskową oraz ilość danych możliwych do pobrania na komputer w ciągu miesiąca. Tak więc domyślny pakiet 10 GB oznacza, że klient otrzyma do wykorzystania 10 GB przestrzeni dyskowej oraz 10 GB transferu miesięcznie. Taki pakiet powinien wystarczyć w większości przypadków.

  • Czas rozpoczęcia usługi
    Jeżeli obecnie nie masz aktywnej usługi e-Archiwizacji, usługa będzie aktywna przez rok od dnia jej wygenerowana.
    Jeżeli posiadasz jeszcze aktywną usługę e-Archiwizacji, zakupiona u nas roczna usługa rozpocznie swój bieg po wygaśnięciu poprzedniej usługi.

  • Mam nową licencję z linii InsERT GT. Czy mogę wybrać ofertę specjalną?
    Nie, w takim wypadku należy wybrać ofertę standardową.

  • Kupię archiwizację z oferty standardowej. Czy następnym razem będę mógł wybrać ofertę specjalną?
    Tak, pod warunkiem, że kontynuacja usługi e-Archiwizacji nie zostanie zakupiona później niż 30 dni od wygaśnięcia poprzedniej usługi.

  • Większa ilość licencji InsERT
    Jeżeli posiadasz kilka licencji z linii InsERT GT (np. Subiekt GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT itp.) zarejestrowanych na ten sam podmiot, to kupując jedną e-Archiwizację, zapewnisz sobie archiwizowanie danych dla wszystkich posiadanych licencji. Jeżeli posiadasz jednocześnie programy z linii InsERT nexo i chcesz archiwizować dane, musisz zakupić oddzielną e-Archiwizację dla InsERT nexo.

  • Z e-Abonamentem taniej!
    Kupując jednocześnie usługi: e-Abonament dla dowolnego programu z linii InsERT GT oraz e-Archiwizację dla InsERT GT, za tę drugą usługę zapłacisz mniej (180 zł brutto - cena wspólna dla oferty specjalnej i standardowej). Jeżeli już posiadasz aktywny e-Abonament, możesz również skorzystać z tej okazji!
    Pełną ofertę znajdziesz wybierając jeden z e-Abonamentów dla programów z linii InsERT GT dostępnych na tej stronie.

  • Ilość stanowisk
    W przypadku zakupu e-Archiwizacji nie ma znaczenia, na ilu stanowiskach korzystasz z programów z linii InsERT GT. W każdym przypadku archiwizowana będzie baza danych znajdująca się na głównym komputerze (na serwerze).

  • Dla biur rachunkowych
    Jeżeli posiadasz licencje z linii InsERT GT przeznaczone dla biur rachunkowych (do rozliczania większej liczby podmiotów), możesz bez obaw zakupić usługę na tej stronie. Archiwizacja danych będzie dokonywana dla wszystkich podmiotów obsługiwanych w ramach posiadanych licencji.

Masz wątpliwości? Pytania?

W przeciwieństwie do tradycyjnych sklepów komputerowych posiadamy fachową wiedzę na temat licencjonowania oprogramowania i z przyjemnością odpowiemy na każde pytanie.

Napisz do nas lub zadzwoń - tel.
(infolinia czynna dziś do godziny 18.00)



Licencja elektroniczna

Produkt w wersji elektronicznej - oszczędzasz czas (szybka realizacja), pieniądze (brak kosztów wysyłki) i środowisko (wykorzystanie papieru ograniczone do minimum).

Licencja elektroniczna
Uwaga!

Domyślnie produkt zostanie dodany do koszyka w wersji elektronicznej. Po wpłacie przysyłamy wówczas e-mailem dokumenty od InsERT pozwalające na korzystanie z usługi. Fakturę VAT wysyłamy elektronicznie (w pliku PDF) lub listownie.

Wersja pudełkowa tego produktu w polskiej dystrybucji nie jest dostępna.

Zobacz: koszty dostawy, metody płatności, płatności elektroniczne



e-Archiwizacja dla InsERT GT

e-Archiwizacja to bezpieczny i wygodny sposób archiwizowania danych zgromadzonych w systemach InsERT GT. Usługa polega na tworzeniu kopii zapasowych online z wykorzystaniem chmury. Ta nowoczesna forma archiwizacji pozwala uniknąć typowych dla standardowej metody zagrożeń, takich jak: awaria sprzętu, uszkodzenia mechaniczne, przypadkowe skasowanie plików, kradzież czy dostęp osób niepowołanych. e-Archiwizacja zapewnia również ochronę cennych danych przed zagrożeniami z Internetu (wirusy, programy szpiegowskie itp.) Wszystko to sprawia, że e-Archiwizacja to niezwykle pewny sposób zabezpieczania danych.

Dlaczego warto?

  • Bezpieczeństwo - dostęp do danych ma tylko użytkownik poprzez login i hasło nadawane podczas zakładania konta. Wysyłane pliki archiwów są przechowywane w postaci szyfrowanej i nie ma do nich dostępu nikt poza użytkownikiem. Pliki archiwów są szyfrowane algorytmem AES 256 za pomocą klucza szyfrującego. Szyfrowanie i deszyfrowanie pliku odbywa się po stronie chmury – klucze nigdy nie opuszczają Data Center.
  • Minimalizacja zagrożeń - ograniczona do minimum możliwość utraty danych wskutek przypadkowego skasowania, awarii, uszkodzenia sprzętu, kradzieży.
  • Oszczędność - w przypadku archiwizacji online nie trzeba ponosić kosztów związanych z zakupem nośników do przechowywania kopii zapasowych ani z odzyskiwaniem danych w razie awarii sprzętu czy systemu.
  • Wygoda - po ustaleniu harmonogramu wykonywania archiwizacji dane będą automatycznie wysyłane do chmury. Proces wysyłania danych odbywa się w tle - nie obciąża systemu i nie wymaga zaangażowania użytkownika, można w tym czasie skupić się na bieżącej pracy. Nie trzeba tracić cennego czasu na kopiowanie danych na zapasowy nośnik.
  • Stały dostęp do danych - technologia Cloud Computing umożliwia dostęp do zapisanych danych z dowolnego miejsca o dowolnej porze.

Jak aktywować e-Archiwizację w InsERT GT?

  • Wybierz przycisk e-Archiwizacja w prawym górnym rogu okna programu, a następnie kliknij Zaloguj.
  • Podczas logowania wprowadź adres e-mail, na który wygenerowana została usługa e-Archiwizacji oraz jednorazowe hasło z e-maila otrzymanego po dokonaniu zakupu i realizacji przez nas zamówienia.
  • W kolejnym kroku ustaw nowe, odpowiednio silne hasło i potwierdź je. 


Aby korzystać z e-Archiwizacji, wystarczy posiadać:

  • program z linii InsERT GT (od wersji 1.30),
  • połączenie z Internetem,
  • adres e-mail.

 

 

Odstąpienie od umowy

Klient będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy.
Uwaga! Prawo odstąpienia od takiej umowy nie przysługuje konsumentowi, jeżeli zakupił:
- licencję elektroniczną,
- licencję pudełkową, jeżeli zapieczętowane opakowanie zostało otwarte po jego dostarczeniu.

Więcej informacji »

Reklamacje

Sklep obowiązany jest dostarczyć Klientowi towar bez wad.
Sklep ponosi wobec Klienta będącego konsumentem odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne, jeśli otrzymany towar jest niezgodny z umową.
Sklep nie jest producentem (licencjodawcą) sprzedawanych towarów. Warunki odpowiedzialności licencjodawców z tytułu wad oprogramowania określa treść umów licencyjnych, których stroną jest licencjodawca.

Więcej informacji »

Płatności online: Więcej banków
Oprogramowanie Shoper.pl, modyfikacje Jamnik.net.pl